Interjú MAXWANETTE A POETESS- el a P.L.O.T. S.  – CREATIVES MAGAZINE alapítójával, tulajdonosával, főszerkesztőjével (USA)

“ÉN ANYÁM GYERMEKE VAGYOK”

MAXWANETTE A KÖLTŐNŐ

Életrajz

Brooklynban (NY) született jamaicai szülők gyermekeként; anyja St. Ann’s-ból Discovery Bay-ben, apja St. Jamesben született, de a Westmoreland állambeli Bickerstethben nőtt fel, Maxine A. Moncrieffe, más néven MAXWANETTE A KÖLTŐNŐ megosztja egyik kedvenc mondását:

 „A költészet benne van a DNS-emben”

Édesanyja volt az első, aki a költészet felé vezette. Maxwanette sok költő művével megismerkedett: Louise Bennett-Coverley, Claude McKay, Maya Angelou, Langston Hughes, James Baldwin, Edgar Allan Poe, Sylvia Plath, Emily Dickinson, Robert Frost, Shakespeare, Rudyard Kipling, Oscar Wilde, Alice Walker, Gwendolyn Brooks, Nikki Giovanni és még sokan mások.

Maxwanette 5 évesen írta első versét; egy Haikut, és egy hónapon keresztül minden nap írt egyet az anyjának. Így indult útja Költészettel a kezében. Az 1980-as évek elején történt, és 12 éves korára Maxwanette megtartotta első versmondóját (Brooklynban, New York államban, a The New Muse-ban), díjat és oklevelet kapott az írásért, és elkísérte édesanyját előadásokon, felolvasásokon és rendezvényeken. Köztük olyan nagyszerű griotok is voltak, mint a legendás Louis Reyes Rivera. ( Griot: az utazó költők, zenészek és mesemondók egy osztályának tagja, akik Nyugat-Afrika egyes részein a szájhagyományt őrzik. )

Maxwanette mondja: “Amikor találkoztam Rivera úrral, észrevettem, hogy nagyjából egyforma magasak vagyunk. Eltűnődtem ezen az emberen, mint egy gyerek. De amikor hallottam szavalni, akkor tudtam, hogy én költészet vagyok, és hogy a költészet az enyém.”

11 éves korára a New York állambeli Brooklynban alulmaradtnak és hajléktalannak tartották; mint a családja küzdelme az afrikai diaszpórával, és Jamaica szigetének elhagyásával. Megpróbálják megvetni a lábukat Amerikában; mentális betegségek és sértő élmények, pusztítást végzett a családjában és Maxwanette életében is. Hogyan érhette el őket? Hogyan változtathatja meg a narratívát? Úgy döntött, hogy kulcsfontosságú az önmagával való kezdés, majd az emberek elérése szavakon keresztül. Nem számítanak a rossz tapasztalatok; amely számtalan módon megváltoztatta, Maxwanette soha nem hagyta abba az írást.

A Maxwanette A Poetess életcéljai közé tartozik a költők, alkotók és az emberiség összekapcsolása a világ minden tájáról segítségnyújtással; felemelő, bátorító, szeretet és pozitivitás terjesztése, amennyire csak lehetséges. Miért? Azt állítja, hogy segít meggyógyítani őt és másokét. Szükségesnek tartja.

Maxwanette A Poetess, kissimmee-i (Florida) lakos, engedéllyel rendelkező cégtulajdonos: Cyber ​​Clerical Associates, LLC (korábban P.L.O.T.S.~PROOFING & PROMOTING SERVICES), szintén a floridai Kissimmee-ben található (hivatalosan a Georgia állambeli Dallasban indult – 2020) „Poetry, Language Of The Soul, Volume I.”, „The Poetic Storm, Volume II” és újra kiadta anyja „The Unlimited Mind” című könyvét HyacinthWilliams-Moncrieffe-től – az összes könyv elérhető az Amazon.com és a Poetry Language oldalon. Az Of The SOul a Barnes & Noble könyvesboltokban is elérhető. Maxwanette emellett független író/önkiadó – könyveket ad ki a KDP Amazonon keresztül, és társházigazdája a „The Real Stuff Podcast” – a megszilárdult jamaicai online rádióállomásnak, a Reggaenostalgiának. Tekintse meg a Poetry Corner Fridays-en (minden pénteken, amely magában foglalja a One-Shot Poetryt is). Maxwanette kapcsolatot alakított ki a The Real Stuff Podcasttal is, amely magában foglalja a {P.L.O.T.S.} – Creatives Magazine & Creatives Bridge -et is, mindkettőt ő és nővére, Denise alapította és jelenleg is működteti, a kreatívok fórumaként.

Maxwanette hisz abban, hogy nem csak „előre kell fizetni”, az életben, hanem abban is, hogy a KREATÍVUMOK reflektorfénybe kerülnek az egész világon. Közben arra próbál emlékeztetni, hogy szükségünk van egymásra, ahogy népszerű mottója és mantrája mondja:

Mindannyian benne vagyunk ebben a dologban, amit életnek hívnak, EGYÜTT… Emlékszel?”

“Namastè & One Love”

Kedves Maxwanette!

Sok szeretettel köszöntelek.

Kérlek, mutatkozz be az olvasóknak!

Üdvözlet Mindenkinek!

Köszönöm kedves Ilona nővérem, hogy ilyen szép helyen lehetek. Örülök, hogy olvastad a szavaimat, és kapcsolódsz az energiáimmal. Tisztelettel köszönöm (kecsesen meghajolva). Maxwanette, költőnő vagyok. Az élet, a szerelem, a természet, az emberiség és a próza szerelmese.

Mivel az életrajzom sok mindent elmond rólam, hozzátehetem, hogy segítőtárs vagyok. Teljesen élvezem, ha segíthetek másoknak. Ez pozitív és negatív eredménnyel jár, de a beteljesülés, amit nekem és másoknak ad, felbecsülhetetlen.

Már gyerekként is sok küzdelem részese voltál. Hogyan győzted le őket? Mi hozott változást az életedben?

Nos, meg kell mondanom, sokat küzdöttem, ami örökkévalónak tűnt. Sérült lélek voltam, 3 gyermekem volt, közben megsérültem, és a családnak kellett adnom őket, mert megvertek, elvesztem. Fájdalom és zavarodottság gyötört. Az utazás nem volt kellemes. Megpróbáltam helyesen cselekedni, de mindig úgy tűnt, hogy megbüntetem érte. Nem tudtam rájönni, mit tettem, hogy kiérdemeltem egy ilyen szörnyű létezést. Lemerültem, már nem mosolyogtam, és egyszerűen nem akartam tovább élni. A pokolban voltam, és nem tudtam, hogyan szabaduljak ki onnan.

Egy nap, miközben a saját nyomorúságomban áztam, valami azt mondta bennem: “Kelj fel!” Csupasz bőrömig levetkőztem, egy földig érő tükör előtt ültem, és órákig beszélgettem a belsőmmel. Azt hiheti, hogy megőrültem, lol! Talán egy tánc volt a józansággal. De beszéltem a belső gyermekemmel, nevettem, sírtam, kiabáltam, sikoltoztam, jajgattam, vicceket mondtam, hibákra mutattam rá, aztán abbahagytam… Nagyon jól megnéztem a visszanézőt. Megmondtam neki, hogy bármi legyen is, szeretem őt, és meg tudja csinálni. Ne félj a változástól. Ne félj attól, hogy kilépsz a generációs átkok maradványainak kemencéjéből…

Öleld magadhoz olyannak, amilyen vagy…

Aztán sírva ültem a tükröt ölelve, lol! Azon a napon megváltozott az életem, megváltozott a gondolkodásom, megváltoztam.

Egyik kedvenc mondásod: “A költészet a DNS-emben van”. Ötéves korodban írtad az első versedet, hogyan vált teljessé költői munkád?

Édesanyám, Hyacinth Williams-Moncrieffe volt a kreatív és költő az életemben, az ő méhében.

Alig 3 évesen folyékonyan olvastam, és nagy vágyat és érdeklődést keltett bennem az olvasás és az írás iránt. Véletlenül találkoztam egy haikuval, egy régi verseskönyvben, ami anyámnál volt. Elbűvölt engem.

Édesanyám is nagy hatással volt rám, mivel nagyon érzelmes, teátrális, erőteljes szavaló és versíró volt. Bátorította a testvéreimet és engem, hogy foglalkozzunk a költészettel, a kreativitással és a művészetek, a gyökerek és a kultúra világával. (Gyökerek: egy ősi vonal/fa, származás. Ez egy jamaikai kifejezés.)

Milyen könyveket adtál ki, és hol találhatják meg az olvasók?

Indie Writer, más néven önkiadó vagyok az Amazon KDP-vel (Kindle Direct Publishing). Tehát a saját könyveimet és mások könyveit adom ki.

Három személyes könyvem:

A KÖLTÉSZET CSALÁDI ÜGY

“Amikor valóra váltod az álmaidat”

A KÖLTÉSZET ANYA ÉS LÁNYA

Maxwanette Verseskönyvek Egy költőnő és anyja, Hyacinth Williams-Moncrieffe…

MOST ELÉRHETŐ AZ AMAZONON!!!

Hyacinth Williams-Moncrieffe “A KORLÁTALAN ELME” (újraközölte lánya, Maxwanette A költőnő)

https://a.co/d/bbWqA0L

“Költészet, léleknyelv, I. kötet.” írta Maxwanette A költőnő

https://amzn.to/3J35fKp

Hallgassa meg Maxwanette A Poetess “Too & Fro” című költészeti albumát a #SoundCloudon

A PLOTS-Creatives Magazine világszerte ismertté vált. Mikor alapítottad? Hogyan jött létre?

A P.L.O.T.S.-Creatives Magazine, amely egy hétköznapi blogként indult 2017-ben. A mozaikszó első könyvem címéből, a Poetry, Language Of The Soulból származik. Költők, kreatívok, művészetek, gyökerek, kultúra és pozitivitás szerepelt benne. Egyszerűen ez volt a módja annak, hogy megosszam a világgal. A P.L.O.T.S.-emet is ábrázolta. – a világ egyesítése a költészet, a kreativitás, a művészetek, a gyökerek és a kultúra által.

Ironikus módon a magazin kezdeti éveiben szereplő emberek többsége nem is tudott a létezéséről. Érdekes, mert sokan még jobban felfigyeltek rájuk, de fogalmuk sem volt arról, hogy milyen szinten reklámozom őket. Szerettem titokban dolgozni. Ez segített abban, hogy a hangsúly a Kreatívokon és munkáikon maradjon. A magazin az évek során bővült.

Ma erre nagyon büszke vagyok, megtiszteltetés és boldog vagyok, hogy a részese lehetek. Népszerűségre és figyelemre-méltóra tett szert. Több mint 60 000 nézőnk és legalább 1,1 000 feliratkozónk/követőnk van, és folyamatosan növekszik. Olyan mértékben növekedtünk, hogy örömmel vettünk fel munkatársakat.

Kik a segítőid? Kérlek, mutasd be a magazin szerkesztői csapatát.

Magazinunkban fantasztikus alkotók és költők alkotják a csapatot:

Denise Bryan:

Asszisztens és közreműködő

Elizabeth Esguerra Castillo:

Szerkesztő, közreműködő és magazinnagykövet (Fülöp-szigetek)

Ras Atiba:

Közreműködő és folyóirat-nagykövet (Jamaica)

Shahid Abbas:

Közreműködő és folyóirat-nagykövet (Pakisztán

Kinek szól a magazin? Kik és hogyan vehetnek részt benne?

A P.L.O.T.S.-Creatives Magazine MINDENKINEK szól! Hogyan lehetséges ez? Mert mindenkiben van valami kreatív, tehetség, készség, jó vagy egyszerűen csak élvez valamit.

Minden hónap 15-én 2-3 beadványt fogadunk el. Ez lehet költészet, zene, művészet, könyveik néhány oldala (4-6) regényekhez és történetekhez, főzés – jellegzetes ételekkel, videók a fellépésekről/előadásokról/életükről, ahol élnek, linkek műveikre, kiadott könyvek, bármit, ami bemutatja őket. Vannak, akik csak arról tudnak képernyőképet készíteni, amit írtak – csak annyit kérünk, hogy nyomtatott, olvasható és angol nyelvű legyen; kérjük, hogy az anyanyelvi változat is szerepeljen, mivel létfontosságú az ország nyelvének megtartása, ápolása és megosztása.

Kérjük, hogy a pályaműveket az adott napon küldjék el a következő címen:

E-mail: maxapoetess@yahoo.com

vagy

WhatsApp szöveges üzenetek: +1(321)566-4297

PLOTS-Creatives Magazine Nagykövetek 195+ országban képviselik a magazint. Mit jelent ez?

A 195+ tartalmazza a világ 195 országát, valamint 3 olyan területet, amelyek technikailag nem tekinthetők országoknak.

Ez azt jelenti, hogy minden országból keresünk 1 személyt, aki nem csak a magazinban jelenik meg, hanem megosztja és bevezeti a magazint az országa kreatív és irodalmi világába, és vállalja, hogy a magazin megtalálják, megismerjék és a megosztásának szerepét is. Sok kreatív munkák vannak egy közösségben és országukban, amelyek létezéséről egyesek nem tudtak, és azok, amelyek léteznek. Ez a lehetőség, hogy rávilágítson a kreativitásra és a művészetek világára az adott országban.

Milyen szolgáltatásai vannak a magazinnak?

Az ingyenes közzétételen és podcastokon kívül további szolgáltatásaink vannak, amelyek díjkötelesek:

I. Eseménymegjelenés – Házigazda, bemondás és előadás az Ön műsorain és rendezvényein:

1. Ras Atiba

2. Antonia Valaire

3. Marcia Jackson

II. Irodalmi szolgáltatások:

Szerkesztés:

1. Elizabeth Esguerra Castillo

2. Maxwanette A költőnő

Közzététel az Amazon KDP-vel:

Szerkesztés, lektorálás, kéziratkészítés, borítók és kiadás:

1. Cyber ​​Clerical Associates, LLC Maxwanette A Poetess társaságában

*III. Tippek versíráshoz –

Maxwanette-A-költőnővel:

1. Találkozó; versének előnézete, szerkesztése és megvitatása. 20 perc (a hosszabbítás a díjakat befolyásolja)

2. Hogyan legyünk hatékonyabbak a költészet elmondásakor. 20 perc (a hosszabbítás a díjakat befolyásolja)

* Nyitottnak kell lennie az építő jellegű kritikára. Ne vedd személyesnek.

**A szolgáltatások és az árak változhatnak és kiegészíthetők. A szolgáltatásokkal és az árakkal kapcsolatban keressen mindenkit.

A költészetnek szentelt 2 dedikált ruházati vonalak is megvásárolható:

Költészet, léleknyelv {P.L.O.T.S.} ~ The Creatives Magazine/Bridge:

https://my-store-c6033e.creator-spring.com/listing/the-creatives-magazine-bridg

P.L.O.T.S – „A költészet az élet!

https://my-store-c6033e.creator-spring.com/listing/new-p-l-o-t-s

Hol lehet beszerezni a magazint. Hogyan léphetnek kapcsolatba Önnel?

Online magazint működtetünk. Ez megkönnyíti a hozzáférést az egész világon. Könnyen megtalálhatóak és elérhetőek vagyunk:

Weboldal: https://plotscreativesmagazine.com

WhatsApp szám: +1(321)566-4297

E-mail: maxapoetess@yahoo.com

Valamint kapcsolatba léphet ezekkel a csapattagokkal a Facebookon:

Maxwanette A Poetess

Ras Atiba

Elizabeth Esguerra Castillo

Shahid Abbas

Facebook: Költészet, Lélek nyelve {P.L.O.T.S.} – Creatives Magazine

https://m.facebook.com/397924620592654/

Facebook/Meta csoport – Költészet, léleknyelv {P.L.O.T.S.}~CREATIVES BRIDGE

https://www.facebook.com/groups/ThePoeticChain/?ref=share

{P.L.O.T.S.} ~ CREATIVES BRIDGE & MAGAZINE:

YouTube csatorna:

https://www.youtube.com/channel/UCQH9Ihu38P7VsE-3ABm6mPA

Köszönöm Ilona, ​​hogy velem vagy. Öröm volt. “Namastè & One Love Hungary!”

Köszönöm szépen a beszélgetést. További fejlődést és sikereket kívánok.

Lakatos Ilona/Magyarország

Hozzászólás