Egy röpke óra-Találkozás Bernadett Rottal

Kedves Olvasóim!

én iah

Amikor öröm éri az embert, nagyon jól esett.
Vannak az ember életében olyan pillanatok, amelyek nemcsak maradandóvá válnak, hanem életünk egy napját is széppé, színesebbé teszik. A felemelő, őszinte és igaz beszélgetések is olyan kincs, amelyet szívünkben őrzünk meg.
Ilyen volt találkozni Bernadett Rottal.
Nagy örömmel vettem a kezembe az Úton című antológiát, melyben a művei szerepelnek.
Szép, nemes, tiszta gondolatok, melyek fényt gyújtanak a körülöttünk olykor komor és rideg világban.
Olyan örökérvényű gondolatok, amelyek ki fejezik mindazt a nemességet, melyet sok ember hordozhatna magában, mint követendő példát.
Szeretettel gratulálok.

Lakatos.Iona Egy röpke óra-Találkozás Bernadett Rottal
Kedves Barátaim! Amikor öröm éri az embert, nagyon jól esett.
Kedves Bernadett Rott!!Kedves Bernadett!
Köszönöm szépen kedves soraidat. Nagyon jól esett, hiszen nagyon ritka az, amikor valaki megköszön valamit a mai időkben, nyilvánosan pedig kiváltképpen nem jellemző. Tudtom milyen érzés, mikor az ember először veszi kezébe nyomtatott formában az alkotását. Szeretettel gratulálok neked és örülök, hogy az örömöd részese lehetek. Nagyon szép, színvonalas kiadvány. Remélem, még több követi. Örülök, hogy a csoport tagjai tudnak egymásnak jót tenni, inspirálóak, segítőkészek. Valóra válnak ezek a szép dolgok a mai világban, ami lélekemelő.

Bernadett Rott‎ Creating people’s sideNovember 1., 12:06

Mindenképpen köszönettel tartozom neked, hogy augusztusban megosztottál egy írói pályázattal kapcsolatos felhívást. Akkoriban egy folyami hajón dolgoztam külföldön és a kabinomban, az ágyon ülve fabrikáltam meg a pályázati anyagomat. A határidő lejárta előtti napon sikerült dokumentumba szerkeszteni néhány versemet és novellámat. A kabinfalnak támaszkodva készítettem magamról egy selfiet, vettem egy nagy levegőt és rá csaptam a küldés gombra.
Ennek eredményeként vehettem a kezembe a tegnap megjelent kötetet, amiben 17 írásommal szerepelek.
Hálás köszöntem az akkori megosztásodért! Cserébe félreteszek neked egy példányt, senki nem érdemli meg nálad jobban! Szép napokat, jó pihenést kívánok! Üdvözlettel: Rott Bernadett

Veszprém, 2018. 11. 01.

Hozzászólás